Wednesday, May 27, 2009

Pengakuan Isteri Bersuami Zakar Besar

Gambar dibawah ini adalah di mana lelaki yang bersaizkan zakar besar mengayakan aksinya untuk buat lelaki yang zakar kecik cemburu!

Berapa inci ni?hohoh

Gambar pasangan ini terpaksa disensored  untuk menjaga maruah mereka!


keratan akhbar isteri puas dengan suami

47 comments:

LOL tak faham kenapa gambar zakar suaminye pun perlu disiarkan. Bukan tu rahsia antara suami isteri ke? This is so not cool man.

ahahaha..
ntahla..aku pon xtau..

fuiyo..

gile ah..patut isteri dia suka..

ala mmg la kowt x tau plak lau awk pnye bsr sya pon ske

sepatutnya ini hal peribadi tak perlu di hebuhkan....ini rahsia antara suami dan isteri....

WTH!!!! that was shit... knp lah keluarga ni bodoh betul... nak juga disiarkan benda ni... tolol..tolol... bodoh...bodoh... huhu..
kpd empunya blog.. bagi sensor lah gambar konek nye tu... :-(

ni nyata ato ndak ya?kok besar sekali.apa rahsia nya?

that's private things lh... x sensor langsung..

ku idam kan..... wahai suaminya tolong bagi nbr tel nya....

hahah gila... dah sah bini dya tue sayng kan konet laki dya dari dri laki dya.... think if lau laki dya teiba mati pucuk.... sure kena tingal... hahaa

haha sekali laki dier excident, xleh keras cam ner >??
bini mintak cerai >??
ggl dlm perkahwinan pertame sbb masalah tmpt tido..
nape dier x tlg laki dier berubat >??

bende2 camnie leh wat kn kaum adam kt m'sia nie nk kn 'adik' yg besar giler, ade yg smpi wat ntah ape jenis rawatan ntah... last2 xleh gune, mwahahaha

ape lah yg ade dlm otak pompuan tu

takut tgok P suami dia besar dan panjang mcm tu....sungguh takut...harap bakal suami aku yg sedang2 saja saiznya...bersederhana tu lebih baik. _noorain_

ni la manusia akhir zaman... manusia paling bodoh di atas muka bumi ini...

Oh my GOD!!! Really can't be imagine!!!

apelaa... pompuan ni mmg gila sex n tak taw ttng kesihatan.. kita orng asia tak sesuai ado pasangn yng punya kemaluan sebesar ni. tak same saiz. N blh bg rosak peranakan oooiiiii..kalow dah jodoh dpt mcm ni pun wat pa nk heboh wat malu je. Dosa t2 uuii isteri ..

mcm edit guna ps je..hehehehe

bini bangang.. laki dia bendul... tuhan tarik balik nikmat dia baru taw...

sebenar nya si isteri tu tak pernah puas dlm hubungan seks.........well... kalau si isteri nak merasa nikmat yg sebenar...just text me at 0107964658.....FOC for promotion..kali kedua dan seterus nya kena bayar

Astaghfirullahhai'azimmm...ngapa terlalu riak sangat...perkara macam tu nak menunjuk2 pd org lain...pompuan jenis ape nii...pirrraahhh...melayu pulak tu...istifar banyak2lah...Tuhan ada......takut ditarik balik kenikmatan yg diberikanNya...
""berseronoklah kamu sepuas2nya.. shingga tutup bg mu jalan yg diredhai oleh Allah swt.. yakin lah, bila tiba ajalmu.. segala amal yg dikerjakan akan dihitung kembali..""

ih ih ihhhh...pompuan mcamni kalu tak puas juga dia akan buat seperti ini>>>
http://bgkelentitl.blogspot.com/2011/07/jolok-sendiri-203min.html

mana dpt cara nak besar...ada ubat ker?

Lelaki yang berminat untuk besarkan zakar sehingga mencapai saiz seperti dalam gambar yang ditunjukkan tu, sila kunjungi laman web berikut:>>

http://zakar-besar.yolasite.com

apa rahsiAnya
aznilazmail@ymail.com

Skoop nyer ringkas ajer. Dia bersyukur koz dier merasakan dirinye adalah antara yg btuah dpt laki saiz gitu. Tp, dier tak bmksd nk menunjuk2. Sbb, kalu dier nak menunjuk2, lbh baik takyah sensor muke tu. Tunjuk abih,kan baik. Baru glamor gempq siott!! Ni sebaliknye kan. Mmg aa dier tunjuk bende alah tu, bdosa mmg pasti, tp sekurang2nya dier tutup muke. Kalu tak tunjuk plak, pasti korg tuduh dier ckp bohong plak, cakap besar, suke menunjuk2 tp bukti takde. Malah aku pon tak heran, jika ade di antara korg dr kaum adam ni lbh suke membanding2 "senjata" yg diorg ader. Yg aku pon heran gak dan mulai perasan, ramai jugak di kalangan kaum hawa yg suke baca2 entri blog nie ek.(termasuk yg gune nama anonymous). Blog ni tak kluar ngan sendirinye jika korg tak taip. Pompuqn pon banyak gatalnye..

Org yg bersyarah tu nmpk bunyik jer alim, walhal belakang hakikat sbnr, Allah swt jer yg tahu. Siape yg mkn cili dier la yg terase pedas.

die jual produk urutan batin dan pump.
produk dazelman. org yg post dlm internet ni amek cite sekerat2m tu yg dtg konfius.

Kepada wanita yang inginkan zakat besar dan panjang hubungi saya di negara singa

nampak sangat gambar kote orang lain!

Ini konek cacat , saiz mcm kuda . pompuan yg tergila konek ni, kahwin sebab konek, boleh duduk dlm hutan, bercinta dgn konek . menjatuhkan maruah wanita , dimana pompuan ni, mengaku yg sebenarnya pompuan semua gila konek. sbb tu lelaki ramai curang sbb tahu rahsia pompuan.

Tkt99, konek die lebih bsar dr lengan sy...mlm pertama pun bleh jd duda lau mcm ni...konek bf sy pun 4.5 inci jew.

Bleh jew nk suruh i isap..meh nk vacuum

Best dpt yg besar cmni. My bf punye pn Dah 7 inci. Hihi

Mcm mana plak ko tau bf ko saiz nya mcm tu....bahaya nihh..

Mcm teringin jer hehehe...sorii

apa nak takut...dah kena nanti nak lagi...ha ha ha

hey apa dah, konek pny psl pon mau gdo ka?

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More