Friday, September 25, 2009

Oh Perempuan Curang!


Kalau korang ada baca surat khabar metro hari ni pastinya tajuk "Kejutan gila hari jadi" menjadi perbualan hangat dikalangan pembaca disana.Mana tak hangatnya,seorang perempuan yang bergelar isteri sanggup curang dan melakukan maksiat dengan lelaki bukan islam di sebuah hotel!

Kesian pula aku tengok si suami tu bila tahu isteri dia sanggup curang dan melakukan perbuatan terkutuk itu dengan laki lain.Yang paling sedih sekali tu kan,si suami ni sanggup beli kek dan sejambak bunga untuk membuat kejutan dekat isteri dia sempena ulang tahun perkahwinan mereka.

Tetapi hakikatnya,apa yang terjadi?dah la baru beberapa hari kita meraikan syawal.Sepatutnya syawal dirai bersama keluarga tetapi si isteri rai syawal dengan maksiat!

patutkan perempuan macam ni digelar perempuan sundal???

"Hancur hati apabila melihat isteri terlebih dulu merayakan ulang tahun kelahirannya dengan lelaki lain dalam bilik hotel, sedangkan saya membeli kek kesukaannya dan sejambak bunga untuk diraikan bersama di rumah,” luah seorang suami yang kecewa dengan perbuatan curang isterinya apabila ditangkap khalwat, awal pagi semalam.Petikan didalam akhbar METRO

p/s : Macam macam ada zaman sekarang ni kan? mudah mudahan si perempuan tu bawa2 la bertaubat dan kembali ke pangkal jalan.Sesungguhnya syurga isteri terletak dibawah telapak kaki suami(ibu,bapa) :)

4 comments:

  1. Aku baca berita ni, bengang sangat!
    Memang tak patut pmpuan tu.
    Bak sini ar laki die.

    ReplyDelete
  2. lisa : dasyat bin bodoh!ahaha

    pontianak degil : kesian kt laki dia tu..huhu

    ReplyDelete
  3. laki org lgi byk yg curang.

    ReplyDelete