Wednesday, August 18, 2010

(Panas) Video Budak Sekolah Meraba Dalam Kelas

Video dibawah ni aku dapat dekat facebook.Rasanya video ni baru lagi kot.Budak-budak ni pun aku tak kenal sapa.Yang betulnya diorang ni budak sekolah yang baru nak matang.

Tak mau komen banyak.Korang layan je la video ni.Under 18 tahun tidak digalakkan tengok.Terima kasih




P/s : Nak salahkan siapa dalam video ini?mak bapak diorang?Nenek diorang?Atok diorang?Sama2 fikirkanlah

8 comments:

  1. Aku tahu sape budak2 nih dan benda ni berlaku pada awal 2010. Budak2 nih semua dah kena buang sekolah dan tukang rakam nih anak murid bapak aku.

    ReplyDelete
  2. slumber : omg!sadis btol dengan budak-budak ni.huhu

    ReplyDelete
  3. die sekolah tingkatang bape?? kesian bdk2 ni kecik lg tu..dah nak gelap kan sendiri masa depan die.

    ReplyDelete
  4. kesiannn. klu kena ak dah abis dah.hihihihi

    ReplyDelete
  5. kesian bende...bdak2 cmni sume ntah ape2..dh besr pn tak reti gne akal..nafsu sndri pn tak reti kawal..ape nk jd dgn bdk2 skrg..

    ReplyDelete
  6. aku suka tgk video nih. menaikan nafsu aku je. nt cari lahh video yg best2 ag. aku suka tgk org ramas tetek. best..

    ReplyDelete
  7. sape yg letak kat facebook tu pun sama jek... tolong sebarkan lagi video bukan2...

    huhu...

    ReplyDelete